۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸

هفته هفتم لیگ برتر؛

خیبر همچنان روی نوار ناکامی/ «مارکو» هم معجزه نکرد!

خیبر همچنان روی نوار ناکامی/ «مارکو» هم معجزه نکرد!

خرم‌آباد- خیبر خرم‌آباد در دیدار خانگی با گل گهر سیرجان با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.

در پایان ۹۰ دقیقه، این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا خیبر همچنان روی دور ناکامی باشد. این تساوی خانگی خیبر در خرم آباد، در کنار شکست هفته پیش این تیم در اراک نشان داد که «مارکو» هم نتوانسته است برای نتیجه گرفتن این تیم معجزه کند.

در حالی دو هفته پیش و با پایان هفته پنجم لیگ برتر ایران «رضا مهاجری» از سرمربی‌گری خیبر خرم‌آباد کنار گذاشته شد که دلیل این موضوع روند رو به افت تیم طی پنج هفته نخست لیگ اعلام شد.

امروز نیز خیبر خرم‌آباد موقعیت‌های متعددی در هر دو نیمه بازی برای گلزنی داشت که به راحتی از دست رفت تا همچنان نبود یک بازی‌ساز و تمام کننده این تیم را آزار دهد. موقعیت‌های خیلی خوب تیم در دقایق ۷۴ و ۷۹ نیمه دوم می‌توانست خیبر را صاحب گل کند که متأسفانه با ضعف در زدن ضربه نهایی و در چارچوب خیبر تنها توانست یک امتیاز از بازی خانگی خود کسب کند.

همچنین در دقیقه ۷۲ بازی در صحنه‌ای کادر فنی و بازیکنان تیم خیبر اعتقاد به پنالتی داشتند که این موضوع مورد تأیید داور قرار نگرفت. برخی سوت‌های داور در این دیدار و توقف روند بازی اعتراض هواداران خیبر را به همراه داشت.

امروز بعد از یک بازی محرومیت خانگی تیم خیبر از حضور هواداران، بیش از چهار هزار تماشاگر خرم آبادی این بازی را از نزدیک تماشا کردند تا بازهم هواداران خیبر خرم آباد همراهی گرمی با این تیم داشته باشند. هرچند بخشی از صندلی‌های خالی ورزشگاه حکایت از نارضایتی برخی هواداران از روند نتایج تیم دارد.

پس از برکناری «رضا مهاجری»، این دومین بازی است که با سرمربیگری «مارکو اورلیو» برزیلی برگزار شد.

در نیمه دوم بازی مارکو تلاش کرد با پنج تعویض روند بازی را تغییر دهد تا «علیرضا دغاغله» جای خود را به «حمید ملکی»، «احسان حسینی» به «سینا خادم پور»، «علیرضا نقی زاده» به «سید طاها طباطبایی» و «مهرداد قنبری» جای خود را به «محسن سفیدچغایی» دهد.

از نکات جالب این بازی ورود «سید طاها طباطبایی» به بازی در دقیقه ۶۵ و تعویض وی در دقایق پایانی بازی بود.

نیمه نخست دیدار خیبر و گل گهر ۲ دقیقه و نیمه دوم این بازی ۵ دقیقه وقت اضافه داشت.

«مرتضی منصوریان» قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و «محمد علی پورمتقی» و «امین زاهدی» به عنوان کمک داور وی را همراهی کردند. شاهین یزدانی دیگر عضو کادر داوری این بازی بود.

سعادت باغبانی نیز ناظر بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان بود.

بنابراین گزارش، خیبر با تک امتیاز کسب شده در این بازی خانگی ۶ امتیازی شد و موقتاً در رده دهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

کد خبر 6246596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha